2025.06.27., péntek - László napja
facebook
Keresés
Fórumot tartott a ZVKIK Szolgáltatói Tagozata
2025. június 25., 12:35 - 0. x 00., 00:00

Fórumot tartott a ZVKIK Szolgáltatói Tagozata

Szerző: Buza Beáta
2025. június 25., 12:35

Találkozóra hívta tagjait a Zala Vármegyei Kereskedelmi és Iparkamara Szolgáltatói Tagozata. A Kamarák Házában tartott rendezvény célja, hogy lehetőséget adjon a személyes találkozásra, a kapcsolatépítésre, valamint a közös problémák megbeszélésére. 

Az önkéntes tagok tevékenységük alapján négy fő szakterülethez tartoznak. Eszerint ipari, kézműipari, szolgáltatói és kereskedelmi szekciókba tömörülve vesznek részt a kamarai munkában. Most a szolgáltatói tagozat hívta találkozóra a vállalkozókat.

Az újjáalakult kamarai rendszerben ez korábban nem szervezett, hanem kötetlen formában zajlott, most próbálunk ennek keretet adni. Az első ilyen egyeztetést a szolgáltatói tagozattal kezdjük. Pont az a lényege, hogy a vállalkozók, a vállalkozásvezetők élőben, egymással, az őket leginkább feszítő problémákat meg tudják tárgyalni. Nyilván egymástól tanulnak, tapasztalatokat szereznek, és ez így a tudásmegosztás szerepét is betölti

– mondta Kovács Dezső, a ZVKIK elnöke, az MKIK alelnöke.

A szolgáltatói tagozat tavaly megújult vezetésének szándéka, hogy ebben a ciklusban minden tagjukhoz eljussanak. Ezt megelőzően igyekeztek feltérképzeni azokat a kérdéseket, témaköröket, amelyek a vállalkozásokat foglalkoztatják, s amelyekre a kamara választ tud adni. 

Az első lépés az volt, hogy küldtünk ki egy kérdőívet, arra jöttek válaszok. A második lépés az, hogy fórum, megpróbáljuk meghívni őket. Nyilván nem létezik jó időpont, azt mindenki pontosan tudja, hogy egy ilyen teoretikus dolog, de megpróbálunk minél több embert elhívni. A harmadik lépés pedig az lesz, hogy személyesen fogjuk megkeresni azokat a vállalkozó társainkat – és velük személyesen megbeszéljük a saját problémáikat – akik nem jönnek el, vagy nem reagálnak ezekre a megkereséseinkre 

– tájékoztatott Farkas Szabolcs, a szolgáltatói tagozat elnöke.

A rendszeres találkozások egyik célja, hogy a vállalkozások véleménye alapján felszínre kerülő kérdéseket összegyűjtsék. További cél, hogy azokat továbbítsák az országos kamarai rendszerbe, amely erejénél fogva alkalmas arra, hogy megfelelő megoldásokat javasoljon. 

Fotók: Médiacentrum Zalaegerszeg

jsocmgYd3w8
# Kapcsolódó galériák