
Fontos változás a víziközmű-szolgáltatónál
Az online ügyintézés az egyszerűség mellett környezetbarát és egyben gyorsabb is. Ugyanakkor a számlák kiküldéséhez elengedhetetlen, hogy az ügyfél egyeztesse e-mail címét. Erre személyesen a Zalaegerszegen, Zalaszentgróton és Lentiben található irodában, telefonon, vagy e-mailben az ugyfelszolgalat@zalaviz.hu elérhetőségen van mód.
2026. január 1-től kizárólag elektronikusan állíthatunk ki számlát, a nem lakossági ügyfeleink részére. Fontos szabályozás még, adatszolgáltatási kötelezettség, hogy 2025. október 31-ig van lehetőségük ügyfeleinknek, hogy szabályozzák, hogy milyen e-mail címre küldjük ki a számlákat. Innentől nem fognak kapni papír alapú számlát, ugyanúgy, ahogy most már az E.ON-nál, a földgázszámlánál is, július 1-től. A számlákat csak PDF-ben fogjuk kiküldeni. Ezért fontos, hogy bejöjjenek, egyeztessenek, hogy milyen e-mail címet tudunk használni
- részletezte Sebestyénné Horváth Ildikó, a Zalavíz Zrt. ügyfélkapcsolati osztályvezetője.
Noha a regisztráció egyszerű, szükség esetén az illetékes munkatársak segítenek. A vállalati ügyfelek mellett a lakosság is intézheti digitálisan ügyeit.
Mindenképpen előnyös, hogy nyilván így sokkal korszerűbb módon férhetnek hozzá a számláikhoz, mind a lakossági, mind pedig a közületi felhasználóink. Honlapunkon keresztül tudnak regisztrálni az e-ügyfélszolgálatra, itt lehetőségük van elektronikusan letölteni, megtekinteni, online fizetni a számlákat illetve 12 hónapra visszamenőlegesen meg tudják tekinteni a számlákat
- tájékoztatott Tischner Mónika, a Zalavíz Zrt. ügyfélszolgálati csoportvezetője.
Az átállásra a vállalkozóknak október 31-ig van lehetőségük. Ez garantálja a zökkenőmentes elektronikus számlázást.
Fotók: Médiacentrum Zalaegerszeg