
Automata ügyfélkiszolgáló rendszert fejlesztett egy magyar vállalkozás
A mobilszobák alkalmasak arra, hogy emberi közreműködés nélkül, biztonságosan és sorban állás nélkül lehessen államigazgatási, banki, közüzemi vagy egyéb ügyeket intézni.
Automata ügyfélkiszolgáló rendszert fejlesztett a FaceKom Kft., ezek az online ügyfélazonosításhoz szükséges eszközökkel felszerelt mobilszobák alkalmasak arra, hogy emberi közreműködés nélkül, biztonságosan és sorban állás nélkül lehessen államigazgatási, banki, közüzemi vagy egyéb ügyeket intézni.
A vállalkozás az MTI-hez eljuttatott közleményében kiemeli: a magyar fejlesztésű ügyfélkiszolgáló állomásokat először a hazai piacon vezetnék be, erről már több szolgáltatóval egyeztettek, illetve kormányzati intézményekkel tárgyalnak. Céljuk ugyanakkor a nemzetközi terjeszkedés. Az állomások telepítése a következő hónapokban kezdődik, de a részletekről még nem nyilatkozott a cég.
A kiemelt kép illusztráció. (Fotó: MTI/Krizsán Csaba)