
Első helyen végzett a Zalavíz Zrt. a MEKH országos elégedettségi felmérésén
A MEKH kétévente méri fel a fogyasztók véleményét a víziközmű-szolgáltatásokról. A legutóbbi vizsgálat során több mint 18 ezer felhasználót kérdeztek meg, a kiegészítő felmérés során közel 3.200 fogyasztót kérdeztek meg, míg az azonnali felmérés részeként közel 374.000 egyedi értékelés érkezett a hivatalhoz. A vizsgálat eredményeként számolt FEF-Index tavalyi 890 pontos országos átlaga 27 ponttal lett magasabb, mint a 2018. évi kiindulási érték.
A második helyen a Bakonykarszt Víz és Csatornamű Zrt. végzett 930 ponttal, míg harmadik lett a Vasivíz Vas megyei Víz és Csatornamű Zrt. 925 ponttal. Az eredményeket a MEKH székházában tartott ünnepségen hirdették ki, ahol Tass Enikő, víziközmű-szolgáltatásért és hulladékgazdálkodásért felelős elnökhelyettes oklevelet adott át a három legjobban teljesítő szolgáltatónak.
A felhasználók a szolgáltatás folyamatosságát, minőségét, az ügyfélkezelést, valamint a számlázást és leolvasást is értékelték. A vizsgálat eredményei azt mutatják, hogy a szolgáltatók munkáját a fogyasztók összességében kedvezően ítélik meg.
A víziközmű ágazat 2024. évi felhasználói elégedettségi felmérésének összefoglalója ITT érhető el.
Fotó: Zalavíz Zrt./Facebook